"Sukces" stanie się bardziej kobiecy


Po sprecyzowaniu grupy docelowej miesięcznik "Sukces" przejdzie zmiany. Wprowadza je nowa redaktor naczelna pisma Agata Daniluk.

Przedstawiciele brytyjskiego Biura Standardów Reklamy (ASA) przewidują, że liczba skarg na reklamy będzie w tym roku rekordowo duża. Prezydent Gruzji Michaił Saakaszwili oskarżył we wtorek operatora telekomunikacyjnego Eutelsat, który wstrzymał przekaz programu rosyjskojęzycznej telewizji gruzińskiej na Kaukazie, o stworzenie ”niebezpiecznego precedensu w kwestii cenzury politycznej”. W jesiennej ramówce TVN Turbo pojawi się talk-show Wojciecha Jagielskiego i nowy program muzyczny.



Wydawca "Tygodnika Powszechnego" znów prosi o pomoc. Ks. Adam Boniecki, redaktor naczelny pisma, zamieścił prośbę o wpłaty na rzecz Fundacji Tygodnika Powszechnego, która jest mniejszościowym udziałowcem spółki wydającej tytuł (większościowy pakiet posiada Grupa ITI). Zmniejszenie wpływów z abonamentu nakazuje, by politycy raz jeszcze zastanowili się nad systemem mediów publicznych w Polsce i ich rozmiarem - uważa ekspert rynku medialnego Andrzej Zarębski. Edipresse Polska SA wydaje kolejną kolekcję filmów na płytach DVD z książkami. Tym razem w 25-częściowej serii pojawią się filmy science fiction.

Najbliższe posiedzenie Sejmu, które rozpocznie się w środę, będzie relacjonowane w TVP INFO. Stacja będzie transmitować obrady Sejmu do 28 września, kiedy ruszy nowa ramówka - poinformował PAP rzecznik prasowy TVP Daniel Jabłoński. Jak dodał, później w TVP INFO będą transmitowane tylko ważne sejmowe wydarzenia - np. debata budżetowa.

Anita Gargas, autorka zdjętego z anteny TVP 1 programu "Misja specjalna", będzie wiceszefową Jedynki – poinformowała "Gazeta Wyborcza". UPC Polska poszerzyła zasięg usługi wideo na żądanie o Trójmiasto, Rumię i Stargard Gdański.

Widownia spotkań polskiej reprezentacji w fazie grupowej mistrzostw Europy w siatkówce mężczyzn rośnie z meczu na mecz. Superstacja szykuje się do zmiany oprawy graficznej i zamierza powiększyć zespół. 240 minut bezpłatnych audycji wyborczych kandydatów na prezydenta wyemituje od dziś do 2 lipca br. Polskie Radio na wszystkich swoich antenach.



Pracownicy i współpracownicy białostockiego oddziału Telewizji Polskiej nie będą musieli udowadniać swoim szefom, że regularnie płacą abonament RTV. Mimo uchwały zarządu TVP w tej sprawie szef oddziału nie wymaga udowadniania płacenia abonamentu. Redakcja ”Faktu” (Axel Springer Polska) zrealizowała dla Polsatu film dokumentalny pt. ”Cud w Sokółce”. P.o. dyrektor TVP Rzeszów Tomasz Pajęcki i p.o. dyrektor TVP Wrocław Alicja Grzymalska zostali wczoraj odwołani przez zarząd Telewizji Polskiej.

Celebryci pomagają Fundacji Hospicyjnej


”Pomóż ukoić ból” - pod takim hasłem Fundacja Hospicyjna prowadzi kampanię, której celem jest wsparcie działalności hospicjów w Polsce

Przekrój ma być jak amerykański "The New Yorker"


"»Przekrój« powinien stać się tygodnikiem społeczno-obyczajowym z rozbudowanym działem cywilizacji i kultury. Chciałbym, żeby był tworzony na wzór amerykańskiego tygodnika »The New Yorker«" – usłyszał zespół "Przekroju", który w piątek przed południem spotkał się z nowym właścicielem tygodnika Grzegorzem Hajdarowiczem.

Koniec działu śledczego "Dziennika Gazety Prawnej"


Paweł Reszka, szef działu śledczego "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes) i dziennikarz Michał Majewski odchodzą z redakcji tej gazety.

Astro pracuje nad platformą IPTV


Spółka Astro w wakacje chce uruchomić platformę IPTV OOGNET.

Nasza firma posiada odpowiednie doświadczenie i zezwolenia, żeby skutecznie odbierać i utylizować odpady niebezpieczne. Odbieramy od klientów zarówno

odpady niebezpieczne

przemysłowe, jak i odpady niebezpieczne medyczne. Do szczególnie niebezpiecznych należy właśnie zaliczyć odpady medyczne oraz odpady weterynaryjne. Jeśli twoja firma wytwarza takie odpady niebezpieczne koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą.

TVP: nie otrzymuję poleceń z góry


"Dziennik Polski": - Zapewniam, że kampania wyborcza będzie relacjonowana w sposób rzetelny, niczego nie zamierzam zniekształcać - mówi Witold Gadowski, nowy dyrektor Programu Pierwszego Telewizji Polskiej.

Bank Pekao SA wspomoże TVP


Telewizja Polska pożyczy od Banku Pekao SA 100 mln zł na finansowanie bieżącej działalności. Będzie ją to kosztowało 13,48 mln zł brutto.

Blogerzy zebrali 8 tys. dla chorej blogerki


Ponad 8 tys. zł udało się zebrać podczas aukcji charytatywnej ”Kup sobie blogera” na rzecz walczącej z nowotworem studentki Pauliny Pruskiej

Marek Sowa prezesem Axel Springer Polska


Z początkiem lutego br. Floriana Felsa na stanowisku prezesa Axel Springer Polska zastąpi Marek Sowa.

"Rz" sprzedała Polkomtelowi pierwszą stronę


Wczorajsza "Rzeczpospolita" (Presspublica) zamieściła na pierwszej stronie reklamę, w której wykorzystane zostało logo dziennika, jego layout, czołówkowe zdjęcie i teksty z tego wydania.

Kolejne wydawnictwo zainteresowane kupnem tygodnika "Wprost"


Do grona zainteresowanych zakupem tygodnika "Wprost" (AWR "Wprost") dołączył Infor PL SA – wynika z nieoficjalnych informacji "Presserwisu". Do spotkania przedstawicieli obu wydawnictw ma dojść jeszcze w tym tygodniu. Z naszych informacji wynika, że spotkanie Ryszarda Pieńkowskiego, prezesa Infor PL SA, z przedstawicielami AWR "Wprost" będzie dotyczyć przejęcia "Wprost".

Grupowe zwolnienia w Polskim Radiu


Dziś zarząd Polskiego Radia ma zaakceptować harmonogram tworzenia nowej struktury spółki. Publiczny nadawca przeprowadzi zwolnienia grupowe.

Nowy magazyn lifestylowy już w sprzedaży


Na rynku pojawił się dwumiesięcznik o lifestylowym charakterze pt. "Kawa" (Media Editor).

"Wiadomości" TVP 1 bez Jarosława Kulczyckiego


Telewizja Polska nie przedłużyła kontraktu z Jarosławem Kulczyckim, jednym z prowadzących ”Wiadomości” TVP 1 – nieoficjalnie dowiedział się "Presserwis".

Onet na żywo dla WOŚP!


Onet.pl, po raz kolejny, jest patronem i partnerem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się w niedzielę, 10 stycznia. Najważniejsze wydarzenia XVIII Finału Internauci będą mogli oglądać w Onecie na żywo.

Eurozet stworzy konkurencję dla serwisu Muzodajnia.pl


W połowie czerwca koncern Eurozet planuje uruchomienie serwisu muzycznego Niagaro.pl.

Ruszył proces ws. korupcji w TVP


Przed Sądem Rejonowym w Suwałkach (Podlaskie) rozpoczął się w piątek proces dotyczący przypadków korupcji związanej m.in. z działalnością telewizji publicznej. O przyjęcie łapówek oskarżony jest były kierownik redakcji TVP w Suwałkach. Andrzej S. nie przyznał się do winy.

Puls Kids i TV 6 otrzymały od KRRiT koncesje


Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę o przyznaniu koncesji telewizji Puls na program o roboczej nazwie Puls Kids. Natomiast Polskie Media, nadawca TV 4, będą mogły uruchomić kanał młodzieżowy TV 6.

Kolejne obniżki w TVP Info


Kanał TVP Info obniżył stawki za materiały dziennikarskie, gdyż ma ok. 40 proc. mniej pieniędzy niż rok temu.

"Trzeba się przygotować na gorsze czasy"


Rada Nadzorcza Polskiego Radia, mimo wniosku przedstawiciela ministra skarbu, nie zajęła się sprawą odwołania Magdaleny Jethon ze stanowiska dyrektor Trójki.

Coraz gorsza sytuacja na dziennikarskim rynku pracy


Sytuacja na rynku pracy dla dziennikarzy w ciągu ostatnich miesięcy stała się dramatyczna, a będzie jeszcze gorzej. Do takiego przekonania doszli uczestnicy wczorajszej debaty "Czy wszyscy dziennikarze skończą pod pośredniakiem?".

Kolejny dodatek do "Rzeczpospolitej" będzie płatny


Presspublica zamierza wprowadzić opłaty za korzystanie z internetowego wydania sobotniego dodatku "Rzeczpospolitej" - "Plus Minus".

Eska Rock i RMF Maxxx zwiększają słuchalność


RMF Maxxx i Eska Rock najbardziej zwiększyły słuchalność wśród sieci radiowych w okresie lipiec - wrzesień br. w porównaniu z tym samym okresem ub.r. – wynika z najnowszych badań Radio Track realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC.

Wydawanie "Wprost Light" zostanie zawieszone


Według nieoficjalnych informacji "Presserwisu" AWR "Wprost" zawiesi wydawanie dwutygodnika. Od 9 listopada br. część treści z "Wprost Light" zostanie przeniesiona na łamy "Wprost".

Polsat poszedł na ugodę z Gabrielem Janowskim


Polsat zawarł ugodę w procesie wyborczym, jaki wytoczył stacji kandydujący na prezydenta RP Gabriel Janowski.

Wybrano Dziennikarza Roku - zdecydował jeden głos


Tomasz Lis został Dziennikarzem Roku w rankingu miesięcznika "Press". Dostał 41 głosów, o jeden głos wyprzedzając reżyserkę filmów dokumentalnych Ewę Ewart.

Grupie TVN dzięki platformie N wzrosły przychody


TVN SA ujawnił wczoraj szacunkowe przychody osiągnięte w trzecim kwartale br. i liczbę abonentów platformy N.

Twórca Gadu-Gadu uruchamia odpowiednik Facebooka.pl


GG Network SA, właściciel komunikatora Gadu-Gadu, udostępni dziś internautom wersję beta nowego portalu społecznościowego GG.pl.

Dwóch kandydatów na fotel prezesa Polskiego Radia


Dwie osoby będą się ubiegać o stanowisko prezesa Polskiego Radia, a dziesięć – o cztery miejsca członków zarządu spółki. Wczoraj otwarto zgłoszenia od kandydatów.

Andrzej Bober zakwestionował przeprosiny w "Rz"


Przeprosiny Andrzeja Bobera pod adresem Małgorzaty Raczyńskiej, byłej dyrektor TVP 1, do których zobowiązał publicystę sąd, oraz jego komentarz do nich opublikowała w miniony piątek "Rzeczpospolita" (Presspublica).

Charytatywny Bal Dziennikarzy przyniósł ok. 240 tys. zł


Ok. 240 tys. zł udało się zebrać podczas sobotniego Charytatywnego Balu Dziennikarzy - poinformowała w poniedziałek PAP organizująca bal fundacja. Pieniądze zostaną przeznaczone na wsparcie rodzin zastępczych oraz rodzinnych domów dziecka w najuboższych rejonach Polski.